vrijdag 14 maart 2014

Nog maar is : een swapje

En zo tussen de livingrenovatie door, moest ik een swapje klaarkrijgen ook.
Helemaal in stress-modus dus.
Voor dit swapje mocht je kiezen, wat kopen of zelf wat in elkaar steken.

Ik koos voor een combinatie.  Dit werd het :

Voor de dochters een haarspeldhoudertje, en haarspeldjes.  Wat klungelde ik op de kleine stukjes bek van de flamingo!


 Voor aan de boekentas/crechetas , sleutelhangertjes
 Voor de mama, een aantal oorbelletjes :


 die stopte ik in een froyd & dind doosje
 En lap, toen ik de aankopen deed was het écht wel koud.  Ik dacht, handwarmertjes, die komen wel van pas.  Enfin, ik hoop dat ze in de kast kunnen tot het najaar ;-)
 En aangezien mijn swapmaatje zotjes is van flamingo's: bordjes voor de dochtertjes
 En hop, afsluiten met een leuke kalender

Straks maak ik mijn toegekomen pakketje open.  Het kriebelt al!

1 opmerking: