maandag 15 december 2014

Haken op donderdag


Sinds een paar weken ga ik op donderdag haken bij wol en zo.



Een gezellige bende, altijd klaar voor ne lach en ne zever.
Geweldig die paar uurtjes me-time.
En meestal kom ik gewoon helemaal ontspannen terug.


En zelfs alleen maar naar daar rijden, dan maken we nog vanalles mee.  Lees hier maar.


Ik maakte intussen al een sjaal en een muts voor prinsesje.



de sjaal met frulletjes (patroon ponnekeblom)

de muts met bloemetje

een tevreden model











































Eigenlijk was het de bedoeling om bij de sjaal en bobbeltjesmuts te maken, maar ergens ging het mis. De muts kwam een ietsepietsie veel te klein uit.
Geen probleem. Zusje, ofwel het poppetje van prinsesje, kreeg dan ook sjaal en muts.


Ik kijk alvast weer uit naar volgende donderdag!


2 opmerkingen:

  1. Schoon gehaakt !
    Ik hoop donderdag ook weer van de partij te zijn.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig toch als pop en dochter hetzelfde kunnen dragen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen