zondag 21 december 2014

Nog maar is : swapjes

Ook in ons tettergroepje bleven de swapjes verder lopen tijdens de blogpauze.


Voordeel is daar natuurlijk dat je kan kiezen : zelf maken, zelf kopen of zelf combineren.


Deze maakte ik voor de zomerswap.

een slaapmaskertje,
dat las ik dat mijn swapmaatje van plan was om het nog te maken

een notaboekje, eigen ontwerp

het notaboekje open

speldenkussen, in een kadertje
Verder kocht ik nog wat spulletjes, maar soms vergeet ik toch wel fotootjes te nemen zeker.
Ook van het pakje dat toekwam, vind ik niet meteen een fotootje terug.



En uiteraard was er ook een herfstswap.
Deze keer nam ik mezelf voor : ik maak alles zelf!
En oh wat was ik fier om dit allemaal naar mijn swapmaatje te sturen.

wat zat er allemaal in het pakje?
een zakdoekhoesje, een mufko en een feldah
sleutelhangertjes
haarspeldhoudertjes met speldjes
en een purita-rokje


En zelf waren we in de wolken met dit pakketje :













1 opmerking:

  1. ja, je hebt niet stilgezeten hé. allemaal heel tof. swappen met jou is leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen