donderdag 25 december 2014

Secret Santa Swap

Om het jaar af te sluiten, nog maar is een swapje.

Deze keer van de facebookgroep "Swapperdeswap".  Daar worden regelmatig swapjes georganiseerd.

Toen ik mijn mailtje met mijn getrokken naampje kreeg: swapstress!  Ik trok een naampje met behoorlijk wat ervaring.  De creaties van mijn getrokken swapmaatje vind je hier.
En ja, dan krijg ik echt stress, want zo heel goed kan ik niet naaien, en natuurlijk dan ga je ook zien op een gegeven moment doet je naaimachine niet meer wat jij wil doen. Mijn bovendraad bleef steeds knappen op een simpel tasje.
 
Enfin, net op tijd het pakje naar Kiala kunnen doen.

En dit zat allemaal in het pakje :

Een mufko, fedha en zakdoekhoesje in een soft cactus stofje

sleutelhangertje met retro button

button uit gerecycleer inpakpapier

kerstbutton uit gerecycleerd inpakpapier

gehaakte gelukskikker
bokaaltje gevuld met chocolade centjes

portemoneetje gehaakt
patroontje : hier 



ik las dat mijn swappartner workshops ging geven.
ze kocht net 5 naaimachines hiervoor.
Dus al een opstapje : de speldenkussentjes om
aan de machines te hangen.




speldenkussentjes in een doosje gestopt 
samen met wat speldjes





vandaag tussen de feestjes door, deden we ook ons toegekomen pakje open.  Wat werden we verwend!












1 opmerking: