vrijdag 16 juni 2017

Gehaakte lappenpoppen - deel 5

Als je zo een lading lappenpoppen al klaargemaakt hebt, dan weet je dat ooit de vraag komt "mama, wanneer maak je nu eens eentje voor mij?"


En gelijk heeft ze, om dat te vragen, want ze zijn allemaal zo leuk.


Ik liet haar dus kiezen uit de boekjes.  Na lang wikken en wegen, had ze gekozen : een pinguïn moest het worden.  Het mocht zelfs een mini-exemplaartje zijn.  Want hey, dan kan je er binnenkort nog eens eentje maken voor mij, he mama.  De stiekemerd 💖





1 opmerking:

  1. Ik heb geen woorden voor de geweldige winst die je me hebt geholpen om in slechts een week te verdienen met binaire optiestrategie. Het spijt me dat ik in het begin twijfelde, ik heb $ 200 geïnvesteerd en $ 2500 verdiend in slechts een week, en bleef meer investeren, vandaag ben ik financieel succesvol is, kunt u contact met hem opnemen via e-mail: (tdameritrade077@gmail.com) whatsapp (+447883246472) Ik raad u aan niet te aarzelen. Hij is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen